Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.03.2016 15:48 - Вещиците от Сейлъм
Автор: thewitness Категория: Туризъм   
Прочетен: 1081 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Вещиците от Сейлъм, Масачусец PDF Печат Е-мейл Автор Vania 07 March 2016 САЩ /Иван Иванов/. На около четиридесет и пет мили от град Бостън, Щата Масачусец се намира едно малко градче Сейлъм. Туристическа атракция за посетители от цял свят. Това е едно от малкото места в САЩ, където можете да се срещните с истински вещици и вещери, практикуващи вярвания още от времето на Келтите. Майката природа с четирите природни стихии вода, въздух, огън и земя са в основата на магьосничеството, практикувано и в наши дни. В Сейлъм е и единственото училище за вещици. Любопитството ми и жаждата за приключения ме отведоха в Сейлъм, градът на вещиците. Ако някой все още не е разбрал, между 1692 и 1693 г. в колониалния Масачусец са били преследвани и обвинени във вещерство и в последствие са били екзекутирани двадесет човека, от които четиринадесет жени. В днешно време Американската Конституция гарантира свободата и правото на хората да избират религията, вярата си според собствените си убеждения. В този ред на мисли и вещерите са под закрилата на конституцията освен в случаите, ако някой е замесен в престъпление и е изправен пред закона. Никога до този момент не бях виждал вещица на живо, освен по филмите, затова и любопитството ме водеше за носа и крачех забързано към едно от магазинчетата за продажба на магьоснически кристали, пръчици, амулети, мазила с чудни аромати, свещи и т.н. Влизам в магазинчето и потъвам в един друг свят на вълшебството и мистичността. Погледът ми се плъзва по рафтовете с всякакви бурканчета с надписи за различни вълшебства и заклинания. Магьоснически облекла, шапки. Виждам и няколко метли, спретнати грубо от дървесни клонки. В този момент чувам зад гърба си глас, който ме пита дали може да ми помогне. Обръщам се и виждам млад човек, облечен с черни дрехи и с талисмани на врата. Веднага ми минава през ум, че вероятно е вещер, магьосник. Представям се, казвам, че съм от България и много бих искал да се запозная с вещица. Човекът се представи, каза че е Крис и че е вещер. В процеса на разговора разбрах, че в момента в магазина се намира The Supreme Witch lady Laurie Cabot - върховната вещица на Масачусетц Лейди Лаури Кабот. Аз попитах Крис дали мога да се срещна с нея и той каза, че трябва да провери. Честно казано малко се вълнувах, но любопитството беше неудържимо. Крис се върна от задната част на магазинчето и ми каза, че ще ме приеме, но само за няколко минути, защото била много заета. Казах си УАУ и се отправихме към приемната. По стените в коридора, по който вървяхме, имаше окачени стари черно бели снимки - портрети на вещици. А над вратата имаше метла и от двете и страни се спускаха винено червени завеси от плътно кадифе. Вратата се отвори и аз видях една възрастна дама с черни одежди, която седеше на нещо като трон. Пред нея имаше стара дървена маса със свещник и свещ. Веднага се досетих, че това е Лейди Кабот. На бузата си имаше татуировка като спирала. Единствено пръстите и ръцете й издаваха, че не е на средна възраст, на лицето си да нямаше и следа от бръчки, макар и и да беше на осемдесет и една години. Като ме видя се усмихна, аз се представих от къде съм и кой съм и че ми е много приятно да се запознаем. Казах, че имам много въпроси, но ще питам само за едно нещо. Вярно ли е, че вие вещиците летите с метли? Тя почна да се смее, аз също и след като се насмяхме ми каза, че не използват метлите за летене, че могат да летят без метли. А метлите ги поставят над вратата в хоризонтално положение, с цел да спират злите сили да влизат в къщата. Пак си казах УАУ на ум и тя продължи: да това сме ние. Каза ми, че понякога ФБР я моли да им помага за заплетени случай за разкриване на особено тежки престъпления. Участвала е в шоуто на Опра Уйнфри и е помагала също за откриването на потъналият Титаник. Попитах я дали можем да се снимаме. Тя позволи и ето и снимката ни. Благодарих и за отделеното време за мене и се върнах в магазинчето, където можех да разговарям с Крис. Докато той ми разказваше за работата си на вещер се сетих за онези баби по селата, които баят за уроки, леят куршуми за уплаха и други такива. Разказах му за българските традиции и за тези бабички, които изричат тайнствени думички и след това, този който е търсил помощ е бил облекчаван. Крис каза, че това му е много познато, и че вещерите по света наследяват знанието си от древни култури, като например древен Египет, Гърция с боговете на Олимп или например пеганизма на Келтите, Викингите, откъдето той и повечето вещери в Сейлам са се учили. Вещерите и вещиците не служат на дявола или съответно на сатаната. Непознавайки културата, символите, атрибутите, които използват вещиците се правят много неправилни заключения за тях. Разбира се винаги ще има хора, които няма да са съгласни с мнението ми. Ако погледнете в средновековието там е пълно с доказателства за разправата на католическата църква с хората, които са имали по-различно мнение за устройството на света, географските и метафизичните занимания на прогресивните умове. Тези хора са били обвиняване в служба на сатаната и дявола, между впрочем и в днешно време много не са се променили възгледите на някои християнски църкви в тази посока. За да се получи магьосничество, за каквото и да е, са необходими няколко неща, които всеки човек притежава. Например, ако колата ви е паркирана на улицата и ако искате да я защитите от посегателства можете да направите следното. Първо трябва да си представите нещо като балон, в който се побира колата ви. Трябва да материализирате в съзнанието си тази идея и да си кажете, че колата ви е защитена с вашата енергия, и че никой не може да й навреди. След това издигате във въздуха дясната си ръка, като всички пръсти са събрани в юмрук с изключение на показалеца. Все едно, че искате да покажете нещо. Обикаляте колата три пъти по посока на часовниковата стрелка, като държите дясната ръка протегната настрани със сочещият показалец. Докато обикаляте колата трябва да го правите с ясното съзнание, че създавате енергийна обвивка около колата. Резултатът ще е налице в зависимост от това до каква степен вярвате в това, което правите. Късмет и хубав ден! Б.Р. Авторът на текста е същият Иван Иванов от Скалица, който живее и работи в САЩ и е организатор на Първата международна УФО-конференция, а в момента подготвя второто издание. Историята на вещиците от Сейлъм /Салем – градчето, което той е посетил/, е известна у нас и е станала особено популярна след прожектирането на филма Салемските вещици.




Гласувай:
2


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: thewitness
Категория: Други
Прочетен: 220455
Постинги: 91
Коментари: 73
Гласове: 344
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930